Տեխնիկական աջակցություն
- ԼԱՆՍ սպասարկման կենտրոն
- Տեխնիկական սպասարկում
- Երաշխիքային սպասարկում
- Խորհրդատվական աջակցություն
ԼԱՆՍ սպասարկման կենտրոն
ԼԱՆՍ-ն իր պատվիրատուներին ոչ միայն մատակարարում է համակարգչային, ցանցային և հարակից սարքեր, այլև տրամադրում է լայն տեխնիկական ու խորհրդատվական աջակցություն սարքավորման տեղադրման և շահագործման հարցերում: ԼԱՆՍ-ն ունի IBM, DELL, Fujitsu և Lenovo ընկերությունների Արտոնագրված սպասարկման կենտրոնի կարգավիճակ, ինչը ենթադրում է վկայագրված ինժեներների, պահեստամասերի ու սարքերի պահեստի, ինչպես նաև այդ ընկերությունների ստանդարտներին համապատասխանող տարածքի ու գործիքների առկայություն: Այստեղ Դուք կարող եք իմանալ, թե ինչպես կարելի է կապվել ԼԱՆՍ սպասարկման կենտրոնի հետ: